Info
WhatsApp Image 2024-09-26 at 16.03.56

REGULAMENTUL CAMPANIEI PERONI NASTRO AZZURRO Organizata in cadrul evenimentului “PERONI NASTRO AZZURRO & BUCHAREST FASHION WEEK”

Perioada de desfasurare: 26 Septembrie 2024, ora 08:00:00 – 6 Octombrie 2024, ora 23:59:59 inclusiv

  1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL CAMPANIEI

 

1.1.Campania publicitara PERONI NASTRO AZZURRO & BUCHAREST FASHION WEEK” (“Campania”) este organizata si desfasurata de catre Ursus Breweries SA (Organizatorul”), o societate comerciala din Romania, cu sediul in Soseaua Pipera nr. 43, Floreasca Park, Corp A, etaj 2, Sector 2, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/20456/2005, cod unic de inregistrare RO 199095.

si

Bucharest Fashion Week S.R.L., cu sediul situat în București, sector 1, Bd. Ion Mihalache nr. 18, ap. 1, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul de ordine J40/5271/2023, având codul unic de înregistrare 47834550, denumit in continuare Co-Organizator.

1.2.Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului regulament al Campaniei ( “Regulamentul”).

1.3. Regulamentul este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania, pe website-ul www.peroniitaly.ro/regulamente.

1.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta/intrerupe/prelungi Campania, prin acte aditionale, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in mod public a modificarilor respective prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul a fost facut public anterior. Toate si orice modificari/completari aduse Regulamentului vor fi comunicate catre public inainte de intrarea in vigoare, prin publicarea pe website-ul www.peroniitaly.ro/regulamente.

1.5.Publicarea Regulamentului, dezvoltarea mecanismului de inscriere, si publicarea listei de castigatori, precum si alte formalitati si actiuni necesare operarii Campaniei se vor realiza de Organizator.

1.6. Contactarea castigatorilor, validarea inscrierilor, managementul castigatorilor si predarea premiilor vor fi realizate si operate prin intermediul Highlight Agency SRL, persoană juridică română, cu sediul în Reconstructiei nr. 7, Sibiu, Judetul Sibiu, Romania, înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr J32/1560/2008, Cod Unic de Înregistrare nr. RO 24506936, cont bancar RO02BTRLRONCRT0324594601, deschis la Banca Transilvania, legal reprezentată prin domnul Ioan Curtean (“Agentia”).

 

  1. LOCUL DESFASURARII CAMPANIEI
    • Campania promotionala este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, derulandu-se prin intermediul platformei Instagram, in cadrul paginii oficiale Peroni www.instagram.com/peroniromania/

 

  1. DURATA CAMPANIEI

Campania se va desfasura in perioada: 26 Septembrie 2024, ora 08:00:00 – 6 Octombrie 2024, ora 23:59:59 inclusiv, ( “Perioada Campaniei”). Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi Perioada Campaniei pe parcursul derularii acesteia, prin incheierea unui act aditional la prezentul Regulament si publicarea acestuia pe website-ul www.peroniitaly.ro/regulamente.

Dupa data incetarii Campaniei, Organizatorul nu mai are nicio responsabilitate si nu isi mai asuma nicio obligatie in legatura cu orice circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii sau continuarii Campaniei.

 

  1. DREPTUL DE PARTICIPARE
    • Pot participa in Campanie persoanele fizice care au domiciliul sau resedinta pe teritoriul Romaniei, au implinit varsta de 18 ani la momentul inceperii campaniei, au un profil de Instagram real si personal (care nu reprezinta animale de companie, celebritati, minori, companii private, grupuri private sau publice, ONG-uri sau persoane/organizatii false sau fictive si nu sunt persoane publice sau creatori de continut – influenceri).

 

  • Inscrierea in Campanie presupune acceptarea implicita si integrala a prevederilor prezentului Regulament.

 

  • La aceasta Campanie nu au drept de participare urmatoarele persoane:
  1. prepusii (inclusiv, insa fara a se limita la angajati) Organizatorului, Co-Organizatorului, ai Agentiei si ai celorlalte societati implicate in organizarea si derularea Campaniei, precum si ai societatilor afiliate acestora;
  2. membrii familiilor prepusilor mentionati la punctul a) de mai sus (insemnand copii, parinti, sot/sotie, frate/sora);
  3. persoanele a caror varsta este mai mica de 18 ani impliniti la data inceperii Campaniei. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie a persoanelor sub varsta minima acceptata conform prezentului Regulament.

 

  • Orice incercare de fraudare, de incalcare si/sau nerespectare a conditiilor de participare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie sau prin neacordarea premiului. In situatia in care premiile au fost obtinute prin fraudarea Campaniei, Organizatorul are dreptul de a cere restituirea premiilor astfel castigate si de a urmari in instanta respectivele persoane pentru recuperarea premiilor si a prejudiciilor cauzate.
  • Refuzul de a furniza datele necesare inscrierii in Campanie sau, dupa caz, necesare validarii inscrierii in Campanie are drept consecinta imposibilitatea de a participa la Campanie, respectiv imposibilitatea acordarii premiilor in cazul castigatorilor.

 

  1. MECANISMUL CAMPANIEI SI STABILIREA CASTIGATORILOR

 

5.1 Inscrierea in campanie si implicit participarea la concurs se realizeaza exclusiv pentru participantii care, in Perioada Campaniei au postat pe profilul lor de Instagram o imagine sau un video in care creeaza o tinuta vestimentara si integreaza Blue Ribbon (panglica albastra caracteristica brandului Peroni, care poate fi gasita inclusiv in postarile de pe pagina de Instagram Peroni Romania) intr-un mod creativ si original. Postarea trebuie sa includa in textul postarii hashtag-urile #PeroniStyleAmbassador si #BlueRibbonOutfit, sa adauge tag paginilor oficiale de Instagram @peroniromania @mbbfw_official si @fashiondays, iar profilul personal de Instagram al participantilor trebuie sa fie setat pe modul public. Participantii pot posta atat poze cu tinute pe care le poarta, dar pot integra Blue Ribbon (panglica albastra) si in alte moduri creative( de ex. creatii vestimentare prezentate pe manechine etc).

 

5.2. Un participant se poate inscrie in campanie o singura data, iar orice alta inscriere, facuta de pe acelasi cont sau de pe un alt cont de Instagram care apartine aceluiasi participant, va fi automat exclusa din concurs.

 

5.3. Participantul trebuie sa posteze in perioada campaniei, in sectiunea profilului lor personal de Instagram, o singura postare, in acord cu tema campaniei, iar dupa jurizarea materialelor inscrise, va avea posibilitatea sa câștige un singur premiu pe toata durata campaniei.

 

5.4. In cazul in care un participant publica mai multe postari (de pe acelasi cont de Instagram sau de pe un alt cont de Instagram care ii apartine), atunci va fi luata in considerare doar prima sa inscriere (daca aceasta este valida, conform prevederilor regulamentului).

 

5.5. Participantii inscrisi in Campanie declara ca inteleg si accepta faptul ca se pot posta/ publica doar postari care au legatura cu prezenta campanie, fara sa fie copiate din alte surse. Orice postare publicat/a de un participant, care nu este relevant/a si nu are legatura cu tema campaniei sau este copiata din alte surse (inclusiv surse care implica folosirea inteligentei artificiale), va fi exclus/a din lista de inscrieri.

 

5.6. Postarile participantilor, publicate pentru inscrierea in campanie:

  • nu trebuie sa incurajeze consumul excesiv sau iresponsabil de alcool;
  • nu trebuie sa mentioneze si/sau promoveze consumul de alcool la volan;
  • nu trebuie sa instige la ura, comportamente nepotrivite sau ilegale;
  • nu trebuie sa fie obscene sau indecente, cu referiri de nuditate, pornografie sau vulgaritate;
  • nu trebuie sa contina referinte la droguri, violenta, si nu trebuie sa fie contrare bunelor moravuri;
  • nu trebuie sa contina detalii defaimatoare, cuvinte sau simboluri care sunt jignitoare in general sau in mod direct pentru o anumita rasa, etnie, religie, orientare sexuala sau grup socio-economic;
  • nu trebuie sa aiba un continut blasfemiator, defaimator, ofensator, sensibil din punct de vedere politic si/ sau cultural si/ sau sportiv, sau care promoveaza misoginismul sau care fac referire la activitati ilegale, sau care promoveaza discriminarea pe baza de rasa, religie, sex, origine nationala, dizabilitati fizice sau varsta;
  • nu trebuie sa contina imagini de nici un fel, si in mod special sa nu contina imagini cu minori (cu varsta sub 18 ani) sau referiri la minori;
  • nu trebuie sa contina referinte catre o persoana necunoscuta sau un alt participant in Campanie, grup sau institutie publica, prieteni / familie, care nu si-au dat acordul pentru asa ceva;
  • nu trebuie sa fie legate de alte brand-uri, nume, logo-uri sau marci comerciale, cu exceptia marcii Peroni Nastro Azzurro, nu trebuie sa afecteze marca sau imaginea Peroni Nastro Azzurro, sa denigreze marca sau imaginea Peroni Nastro Azzurro, sau sa transmita un mesaj necorespunzator cu imaginea marcii Peroni Nastro Azzurro;
  • nu trebuie sa contina amenintari catre orice terta persoana, loc, afacere sau grup, nu trebuie sa lezeze intimitatea, dreptul la viata si/sau alte drepturi ale oricarei terte persoane, firme sau entitati si nu trebuie sa incalce in niciun alt mod legile si reglementarile aplicabile

In toate aceste cazuri, comentariile/e publicate vor fi sterse si nu vor fi luate in considerare in campanie.

 

5.7. Prin inscrierea in campanie, participantul este de acord ca postarea participanta sa fie pastrata pe profilul public personal de Instagram cel putin pana la incheierea campaniei si livrarea premiilor.

 

5.8. In nicio circumstanta, Organizatorul nu isi asuma raspunderea cu privire la drepturile de autor fata de postarile inscrise de catre participanti, raspunderea fiind in totalitate a acestora. Toti participantii care inscriu prin postare isi asuma obligatia de a nu prejudicia in niciun mod drepturile de autor pe care o terta persoana le-ar putea invoca. Toti participantii inteleg si accepta ca incalcarea in orice mod a acestei obligatii nu poate angaja in niciun mod raspunderea Organizatorului.

  1. PREMIILE SI VALOAREA ACESTORA

 

6.1. In cadrul prezentei Campanii se vor acorda prin intermediul Organizatorului sau Agentiei, prin jurizare, urmatoarele premii:

 

Tip premiuNumar premiiValoare neta comerciala individuala (lei, cu TVA inclusa)Valoarea neta comerciala totala (lei, cu TVA inclusa)
 

 

O invitație de două persoane, valabilă pentru câștigător și un singur însoțitor la alegerea acestuia, la toate evenimentele Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week 2024 si voucher de cumparaturi in valoare de 1,000€ la Fashion Days /www.fashiondays.ro

11000 euro 

4.975 lei

    

 

 

  • Valoarea neta comerciala totala a premiului oferit in cadrul campaniei promotionale este de 1000 Euro / 4.975 lei.
  • Premiul consta in access pentru doua persoane la toate evenimentele din cadrul “Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week 2024”, in perioada 15 – 18 Octombrie 2024, impreuna cu un voucher de cumparaturi in valoare de 1,000€ la Fashion Days (www.fashiondays.ro)
  • Premiul nu este transmisibil.
  • In cazul refuzului unui Participant castigator de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului, iar refuzul este manifestat expres si neechivoc in fata reprezentantului Organizatorului), acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului si/sau a Agentiei. Refuzul castigatorului de a accepta premiul trebuie manifestat in scris, printr-un mesaj transmis catre reprezentantul Organizatorului pe adresa de e-mail: campanieperoni@hlagency.ro. Castigatorul nu va putea sa transfere premiul altei persoane. Participanții nu au posibilitatea de a primi contravaloarea în bani a premiilor. Nu există posibilitatea ca premiul să fie schimbat cu un alt premiu sau contravaloarea în bani.
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica (de ex. de a suplimenta) numarul premiilor oferite in cadrul Campaniei prin intocmirea unui act aditional la prezentul Regulament, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare de la data publicarii actului aditional ce contine aceste modificari, conform Sectiunii 1.
  • Dacă în timpul Campaniei nu se va putea atribui premiul acestei Campanii (ex., Participanti insuficienti, etc.), atunci, premiul Campaniei rămas neatribuit va rămâne la dispoziția Organizatorului.

 

  1. PROCEDURA DE ACORDARE A PREMIILOR DIN CADRUL CAMPANIEI

 

7.1 Premiile Campaniei vor fi acordate printr-o jurizare ce se va efectua de catre un juriu format din: un reprezentant al Organizatorului si doi reprezentanti ai Co-Organizatorului. In termen de 2 zile de la finalizarea Campaniei, juriul va evalua postarile inscrise in functie de  originalitatea modului in care s-a integrat  Blue Ribbon in tinuta vestimentara, creativitate, orginalitate si engagement la postare si va decide castigatorul campaniei.

7.2. Castigatorii vor fi desemnati de catre Organizator in baza urmatoarelor criterii:

 

  • Originalitate (20%): Se va evalua originalitatea modului in care participantul a creat tinuta vestimentara si a integrat Blue Ribbon.
  • Creativitate (30%): Vor fi apreciate ideile creative prin care tinuta vestimentara este prezentata, cat si stilul artistic al postarii (imagine sau video).
  • Integrarea Blue Ribbon in tinuta vestimentara (40%): Se va evalua cat de bine si de natural este integrat elementul Blue Ribbon in tinuta vestimentara a participantului.
  • Numar de engagement la postare (10%): Interactiunea pe postare (numar de comentarii, aprecieri, share-uri) va contribui la evaluarea finala, insa nu va fi factorul determinant principal.
  • Sistemul de punctaj va fi pe o scala de la 1 la 10 pentru originalitate, creativitate, respectiv integrarea elementului Blue Ribbon in tinuta vestimentara si engagement. Materialul care acumuleaza cel mai mare punctaj din partea membrilor juriului va fi declarat castigator.

 

7.3. Pentru premiul acordat in cadrul acestei Campanii se vor selecta: 1 (un) potential castigator si 3 (trei) rezerve.

7.4. Premiul se va aloca in functie de punctajul cumulat, realizat de fiecare postare inscrisa si se va aloca astfel: participantul al carei postari a acumulat cel mai mare punctaj, i se va aloca premiul “Access pentru doua persoane la toate evenimentele Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week 2024 si voucher de cumparaturi in in valoare de 1,000€ la Fashion Days/www.fashiondays.ro”. Urmatorii 3 Participanti ale caror postari au acumulat punctaje consecutive primului participant, vor reprezenta rezerve pentru potentialul castigator.

7.5. Voucherele valabile pe www.fashiondays.ro si in aplicatia de mobil Fashion Days vor putea fi folosite o singura data, integral, in termen de 60 (saizeci) de zile de la comunicarea codului de cupon. Codul de cupon se va transmite castigatorilor, in format electronic. Pentru a putea fi utilizat, trebuie introdus codul unic al voucherului valoric de cumparaturi la sectiunea aferenta din noua comanda generata.

Voucherul valoric de cumparaturi nu poate fi preschimbat in bani sau alte bunuri/beneficii. Voucherul utilizat partial sau neutilizat nu se returneaza si nu poate fi reportat.

Voucherele Fashion Days primite in cadrul acestei Campanii nu pot fi cumulate cu alte vouchere primite din partea Organizatorului. Daca participantul returneaza partial o comanda, voucherul nu se va reporta. In cazul returului integral, voucherul se va reporta in contul clientului, situatie in care castigatorul va primi contravaloarea voucherului valoric de cumparaturi sub forma unui nou cod, valabilitatea acestuia fiind de doua saptamani de la data emiterii.

Voucherul utilizat, chiar si partial, nu mai poate fi folosit pentru noi achizitii, fiind anulat la momentul utilizarii. Voucherele emise in cadrul acestei Campanii nu sunt transmisibile.

 

7.6. In situatia in care, pentru premiu vor exista 2 sau mai multe inscrieri care au obtinut acelasi punctaj, votul final de alocare al premiului ii apartine Organizatorului.

7.7. Baza de date utilizata in jurizarea mai sus mentionata va fi formata din toate postarile publice si valide ale participantilor, inregistrate in perioada Campaniei.

7.8. Vor fi luati in calcul, in vederea jurizarii, toti Participantii care vor respecta toate mentiunile din cadrul sectiunii 5, in perioada de desfasurare a Campaniei.

 

  1. VALIDAREA CASTIGATORILOR. INTRAREA IN POSESIE A PREMIILOR

 

  1. VALIDAREA CASTIGATORULUI

 

 

8.1. Dupa jurizarea postarilor inscrise de catre participanti, potentialul castigator va fi contactat individual de catre Organizator, prin intermediul Agentiei, printr-un mesaj privat pe Instagram.

8.2. Dupa contactarea prin mesaj privat, potentialului castigator i se va solicita data nasterii, pentru a putea verifica daca la data inscrierii avea varsta implinita de 18 ani. In cazul indeplinirii acestei conditii, potentialului castigator i se va solicita sa trimita in termen de 24 ore urmatoarele date: numarul de telefon la care poate fi apelat in vederea validarii, nume si prenume, adresa de email, precum și numele, prenumele si data nasterii însoțitorului.

8.3. Potentialul castigator va raspunde, in maximum 24 ore de la primirea mesajului privat initial si va transmite informatiile necesare. In cazul in care castigatorul nu comunica toate datele solicitate in timpul/termenul prevazut de regulament (24 de ore de la primirea mesajului privat), Organizatorul va apela la rezerve. Procedura de anuntare și validare a rezervelor va fi identica cu procedura de validare a castigatoarelor.

8.4. Potentialul castigator va fi apelat de un reprezentant al Organizatorului in termen de maximum 24 de ore de la data furnizarii numarului de telefon, pentru procedura de validare. In cazul in care un Participant extras ca potential castigator nu furnizeaza un numar de telefon valid pe care sa poata fi apelat sau nu raspunde la apelurile initiate de Organizator, acesta va fi invalidat si se va apela la rezerve, in ordinea punctajului acordat. Fiecare potential castigator va fi apelat de maximum 3 (trei) ori, in intervale orare diferite, pe parcursul a 24 de ore.

8.5. In cadrul apelului, Potentialului Castigator i se vor prezenta informatii despre premiu, si i se va solicita sa declare daca accepta premiul. Daca potentialul castigator accepta premiul in conditiile prevazute in Regulament, Organizatorul va continua procedura de validare si ii va solicita potentialului castigator urmatoarele informatii: nume, prenume, nume utilizator (profil de Instagram), data nasterii (pentru verificarea conditiei de varsta necesara inscrierii in Concurs), adresa de email , adresa de livrare, CNP, precum și numele, prenumele si data nasterii însoțitorului.

8.6. Insotitorul potentialului castigator nu are calitatea de castigator prin urmare, nu va putea beneficia de premiu in absenta castigatorului. Potentialul castigator nu va putea fi insotit de o persoana minora. Daca potentialul castigator insista ca insotitorul sa fie o persoana minora, acesta va pierde dreptul la premiu si va fi invalidat Procedura de validare se va relua cu rezervele, in ordinea extragerii lor, parcurgand aceeasi pasi.

8.7.In cazul in care un potential castigator refuza premiul acordat, acestuia i se va solicita sa transmita aceasta decizie si printr-un mesaj  e-mail pe adresa: campanieperoni@hlagency.ro

8.8.In cazul in care potentialul castigator refuza prezentarea datelor solicitate, acesta nu va fi validat in calitate de castigator.

8.9. In acest caz sau, daca din motive independente de vointa Organizatorului, acesta nu poate lua legatura cu Participantul selectat ca potential castigator, in termenele stabilite in prezentul

Regulament sau nu este validat din cauza nerespectarii a cel putin uneia dintre prevederile prezentului Regulament Oficial al Concursului, se apeleaza la rezerve, in ordinea selectarii

acestora.

8.10.Pentru rezerve se aplica acelasi procedeu de validare pentru a fi desemnat castigatorul. Termenele de revendicare si validare vor fi aplicate si eventualelor rezerve, in situatia in care potentialul castigator nu indeplineste conditiile prezentului Regulament.

8.11. Datele furnizate de participanti trebuie sa fie corecte si conforme cu realitatea si sa poata fi verificate si confirmate prin actul de identitate oricand, la solicitarea Organizatorului.

8.12. Orice cerere venita din partea Participantilor declarati castigatori ce nu respecta conditiile de mai sus nu va fi onorata de catre Organizator.

 

8.13. Organizatorul va publica numele castigatorului, dupa incheierea procedurii de validare, in termen de maxim 1 saptamana de la incheierea validarii, intr-un comentariu la postarea de concurs, pe Pagina de Instagram Peroni Nastro Azzurro: https://www.instagram.com/peroniromania/

 

  1. INTRAREA IN POSESIA PREMIULUI

 

8.14. Premiul va fi livrat la adresa câștigătorului, de către Agentie, dupa încheierea procesului de validare a câștigătorului, in termen de 3 zile lucratoare de la data validarii. Premiul va fi înmânat Câștigătorului pe baza unui proces verbal de predare primire a premiului. Refuzul furnizării datelor necesare pentru completarea procesului verbal și/sau refuzul semnării acestuia va face imposibila predarea premiului iar câștigătorul, respectiv va fi invalidat și se va trece la rezerve, care vor parcurge aceeași pași de validare. Premiile vor fi livrate pe cheltuiala Organizatorului.

8.15. Premiul neacordat va rămâne în posesia Organizatorului, care poate dispune liber de acesta în maniera pe care o va considera necesară sau potrivită intereselor sale.

 

 

  1. LIMITAREA RASPUNDERII

 

9.1. Organizatorul sau Agentia sunt indreptatite sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie si, potential cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul/Agentia  nefiind obligati sa informeze respectivul Participant cu privire la aceasta decizie.

9.2. In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitiva.

9.3. Organizatorul si, dupa caz, Agentia, nu isi asuma responsabilitatea pentru:

9.3.1. Eventualele dispute legate de orice drept de proprietate intelectuala in legatura cu postarile

9.3.2. Erorile in datele furnizate de catre Participant. Acuratetea datelor de contact nu atrage raspunderea Organizatorului/Agentiei, fiind in responsabilitatea exclusiva a Participantilor. Ca atare, Organizatorul/Agentia nu au nici un fel de obligatie in cazul furnizarii de catre Participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea identificarii castigatorului sau imposibilitatea acestuia de a beneficia de premiu;

9.3.3.Imposibilitatea castigatorilor de a intra in posesia premiilor din motive independente de Organizator/Agentie;

9.3.4. Cazurile in care castigatorul nu respecta conditiile detaliate in prezentul Regulament;

niciunul dintre prejudiciile care rezulta din participarea la Campanie, indiferent de natura acestor prejudicii, cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere;

9.3.5. Modalitatea in care Participantul castigator intelege sa beneficieze de Campanie sau sa se comporte pe durata acesteia sau sa utilizeze premiul.

9.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude din Campanie orice Participant care, prin comportamentul necorespunzator bunelor moravuri, ilegal si/sau fraudulos afecteaza bunul mers al Campaniei sau imaginea marcii Peroni Nastro Azzurro.

9.5. Orice participare care pare suspecta in conformitate cu prevederile prezentului Regulament va fi invalidata.

 

 

  1. TAXE SI IMPOZITE

10.1. In cazul premiilor acordate in cadrul acestei campanii, Agentia in calitate de platitor de venituri obtinute de castigatori se obliga sa calculeze, sa retina si sa plateasca si sa declare impozitul datorat pentru aceste veniturii, in conformitate cu dispozitiile Legii 227/2015 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.

10.2. Prezenta Campanie este organizata in scopul promovarii si reclamei brandului Peroni Nastro Azzurro si implicit in scopul stimularii vanzarii produselor Ursus Breweries SA.

 

  1. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Informatiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt prevazute in Anexa 1 a prezentului Regulament.

 

  1. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN

12.1. Prezenta Campanie poate inceta inainte de termen numai in cazuri temeinic justificate, precum in caz de forta majora definit conform Sectiunii 14, sau al imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie.

12.2. Incetarea Campaniei inainte de termen va fi facuta publica, prin aceeasi modalitati in care a fost facut public si prezentul Regulament.

 

  1. SESIZARI SI LITIGII

 

  • Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Bucuresti.

In vederea sesizarilor de orice natura, Participantii la Campanie pot depune reclamatii in scris la adresa de e-mail campanieperoni@hlagency.ro, pe intreaga durata a Campaniei si cel tarziu, pana la 16 Octombrie 2024.

 

 

  1. FORTA MAJORA

 

14.1. In scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament.

14.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice acest aspect Participantilor in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, prin mijloace de comunicare disponibile.

14.3. In intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente, dar fara a se limita la acestea:

  • Pierderea bazelor de date care contin inscrierile in Campanie;
  • Avarierea sistemului informatic de stocare a datelor
  • Tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
  • orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia.
  • eventualele situatii politice sau climatice care fac imposibila sau periculoasa predarea si preluarea premiilor (inclusiv dar fara a se limita la stare de razboi, lovituri de stat, revolte, cutremure, inundatii)
  • orice decizie a Co-Organizatorului de a amana, suspenda, anula evenimentul Bucharest Fashion Week 2024

 

  1. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002 si a fost semnat si autentificat in prezenta unui Notar Public intr-un exemplar original si mai multe copii duplicat.

 

Organizator Ursus Breweries SA, prin imputernicit

 

Anexa 1 la Regulamentul Campaniei “PERONI NASTRO AZZURRO & BUCHAREST FASHION WEEK 2024”

 

PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

 

  • Prezenta sectiune expune modul in care Ursus Breweries prelucreaza datele personale ale Participantilor la Campania ”PERONI NASTRO AZZURRO & BUCHAREST FASHION WEEK 2024”

 

  • In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre: Ursus Breweries S.A. („Organizatorul”), persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, Sos. Pipera nr.43, Corp A, et.2, B, Sector 2, inregistrata la Registrul Comertului sub J40/20456/2005, RO199095, in calitate de operator, prin intermediul imputernicitului:

Highlight Agency SRL, persoană juridică română, cu sediul în Reconstructiei nr. 7, Sibiu, Judetul Sibiu, Romania, înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr J32/1560/2008, Cod Unic de Înregistrare nr. RO 24506936, cont bancar RO02BTRLRONCRT0324594601, deschis la Banca Transilvania, legal reprezentată prin domnul Ioan Curtean, denumita in continuare “Agentia”.

 

Agentia are calitatea de persoana imputernicita ale operatorului cu privire la prelucrarea datelor personale ale participantilor, potrivit Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

 

1.3 Urmatoarele date personale vor fi colectate pe durata Campaniei promotionale:

 

(a) pentru Participantii in campanie: ID-ul/alias-ul de Instagram, postarea de concurs, alte informatii cu privire la postare (data postarii, ora postarii), imaginea participantului (daca postarea include o poza / un video cu imaginea participantului). Scopurile colectarii si prelucrarii bazei de date sunt: inscrierea in campanie, desemnarea castigatorului campaniei, centralizarea de rapoarte statistice cu privire la consumatori. Aceste date sunt prelucrate in vederea selectionarii castigatorilor campaniei.

 

(b) pentru castigator: nume si prenume, data nasterii, ID-ul/alias-ul de Instagram, imaginea participantului (daca postarea castigatoare include o poza / un video cu imaginea participantului), numar de telefon mobil, adresa de e-mail, adresa de livrare, CNP, semnatura. Aceste date sunt prelucrate in vederea acordarii si livrarii premiului si plata impozitelor pe premii.

 

(c) pentru insotitorul castigatorului: nume si prenume, data nasterii. Aceste date sunt prelucrate in vederea acordarii premiului.

 

(c) Datele referitoare la persoanele care nu au castigat un premiu sunt stocate de Ursus Breweries timp de 2 ani, iar datele referitoare la castigatori sunt stocate timp de 7 ani, incepand cu anul urmator incheierii campaniei promotionale.

 

(d) Pentru Participanti se prelucreaza, prin intermediul site-ului, o serie de date aditionale prin intermediul cookie-urilor, pe baza carora se inregistreaza si contorizeaza interactiunile fiecarui Participant cu site-ul www.peroniitaly.ro si supusa unei note de informare distincte disponibile in site.

 

Datele sunt furnizate in mod direct de Participanti. Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea inscrierii la campania promotionala si/sau de intrare in posesia premiului.

 

1.4. Temeiul prelucrarii

Operatorul prelucreaza datele Participantilor, respectiv ale castigatorilor in temeiul executarii contractului reprezentat de regulamentul campaniei, pe durata desfasurarii campaniei promotionale, iar ale castigatorilor si in temeiul legii, avand in vedere obligatiile sale pentru indeplinirea prevederilor legale fiscale.

 

1.5. Destinatarii datelor prelucrate

1.5.1 Agentia este potrivit legii privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date Imputernicitul Operatorului pentru a prelucra datele personale colectate in cadrul acestei campanii, in scopurile mai sus declarate, in numele Operatorului URSUS BREWERIES S.A

1.5.2 In afara acestora, Ursus Breweries mai poate dezvalui datele (in masura strict necesara) catre alti imputerniciti care furnizeaza servicii catre Ursus. Aceasta dezvaluire are loc numai in masura necesara, si cu instructiuni clare. Datele nu pot fi folosite de imputerniciti pentru niciun alt scop (in special pentru scopuri proprii de marketing ale imputernicitilor). Furnizorii de servicii Ursus sunt obligati contractual sa pastreze confidentialitatea si sa asigure securitatea datelor primite de la Ursus.

1.5.3 Datele mai pot de asemenea sa fie dezvaluite catre societati din acelasi grup in masura in care acest lucru este necesar pentru stocarea datelor, analiza performantei si imbunatatirea produselor si serviciilor, fara ca acest lucru sa determine un transfer in afara Zonei Economice Europene (ZEE). In acest scop societatile din grupul Asahi Beer (din care Ursus Breweries SA face parte) au incheiat un acord intragrup de prelucrare de date.

1.5.4 In afara celor de mai sus datele personale ale Participantilor pot fi dezvaluite autoritatilor publice sau instantelor de judecata, daca acest lucru este cerut de lege (de exemplu, raportari de premii).

1.5.5 Datele colectate nu sunt dezvaluite altor entitati.

1.5.6 Datele Participantilor nu sunt folosite pentru a lua decizii automate despre ei.

 

1.5 Participantii la campania promotionala ”PERONI NASTRO AZZURRO & BUCHAREST FASHION WEEK” au anumite drepturi in legatura cu prelucrarea datelor personale:

 

(a) Acolo unde prelucrarea este bazata pe consimtamantul Participantului, cum este cazul comunicarilor comerciale, aveti dreptul de a va retrage consimtamantul la orice moment, fara a afecta legalitatea prelucrarii anterioare.

 

(b) Dreptul de acces: puteti cere informatii despre datele personale pe care le detinem despre dvs., inclusiv informatii despre categoriile de date cu caracter personal pe care le avem in posesia sau controlul nostru, scopul in care sunt prelucrate, sursa in cazul in care nu le-am obtinut direct, categorii de destinatari daca este cazul. Puteti obtine de la noi o copie gratuita a datelor personale pe care le detinem despre dumneavoastra. Daca solicitati mai multe copii ale datelor dumneavoastra personale, va putem percepe o taxa rezonabila bazata pe costurile administrative. Aveti dreptul la informare privind masurile noastre de protectie pentru transferul datelor dumneavoastra personale intr-o tara din afara UE si ZEE daca ne solicitati sa confirmam daca prelucram sau nu datele dumneavoastra personale, iar noi transferam datele dumneavoastra personale intr-o tara din afara UE si ZEE;

 

(c) Dreptul la rectificare: Puteti obtine rectificarea datelor personale referitoare la dvs, prin cerere adresata la datele de contact mentionate mai jos;

 

(d) Dreptul la restrictionare: Puteti obtine din partea noastra restrictionarea prelucrarii datelor dumneavoastra personale, in cazul in care:

  • contestati corectitudinea datelor dumneavoastra personale, pentru perioada de care avem nevoie pentru a verifica corectitudinea,
  • prelucrarea este nelegala daca solicitati restrictionarea prelucrarii in locul stergerii datelor dumneavoastra personale,
  • nu mai avem nevoie de datele dumneavoastra personale, dar dumneavoastra le solicitati pentru stabilirea, exercitarea sau apararea pretentiilor legale, sau
  • aveti obiectii legate de prelucrare in timp ce noi verificam daca motivele noastre intemeiate prevaleaza.

(e) Dreptul la portabilitate: Aveti dreptul de a primi datele dumneavoastra personale pe care ni le-ati furnizat, iar in cazul in care este fezabil din punct de vedere tehnic, sa solicitati ca noi sa transmitem datele dumneavoastra personale (pe care ni le-ati furnizat) unei alte organizatii.

 

Aceste doua drepturi sunt drepturi pe care le aveti daca, in mod cumulativ:

  • Va prelucram datele personale cu mijloace automate;
  • Ne bazam, in prelucrarea datelor dumneavoastra personale, pe consimtamantul dumneavoastra sau prelucrarea de catre noi a datelor dumneavoastra personale este necesara pentru incheierea sau executarea unui contract la care sunteti parte;
  • datele dumneavoastra personale ne sunt furnizate de dumneavoastra, si
  • transmiterea datelor dumneavoastra personale nu are un efect negativ asupra drepturilor si libertatilor altor persoane. Aveti dreptul sa primiti datele dumneavoastra personale intr-un format structurat, folosit in mod curent si care poate fi citit automat. Dreptul dumneavoastra de a primi datele dumneavoastra personale nu trebuie sa aiba un efect negativ asupra drepturilor si libertatilor altor persoane. Acest lucru s-ar putea intampla daca o transmitere a datelor dumneavoastra personale unei alte organizatii implica, de asemenea, transmiterea datelor personale altor persoane (care nu isi dau consimtamantul pentru acest transfer). Dreptul ca datele dumneavoastra personale sa fie transmise de catre noi unei alte organizatii este un drept pe care il aveti daca aceasta transmitere este fezabila din punct de vedere tehnic.

 

(f) Dreptul la stergere: Aveti dreptul sa solicitati sa stergem datele personale pe care le prelucram despre dumneavoastra. Trebuie sa ne conformam acestei cereri daca prelucram datele dumneavoastra personale, cu exceptia cazului in care datele sunt necesare:

  • pentru exercitarea dreptului la libertatea de expresie si informare;
  • pentru a ne conforma unei obligatii legale pe care o avem;
  • in scopuri de arhivare in interes public, stiintific sau pentru studii istorice sau in scopuri statistice; sau
  • pentru a determina, exercita sau apara pretentii legale.

 

(g) Dreptul la obiectie: Puteti obiecta – in orice moment la prelucrarea datelor dumneavoastra personale din motive legate de situatia dumneavoastra particulara, cu conditia ca prelucrarea sa nu se bazeze pe consimtamantul dumneavoastra ci pe interesele noastre legitime sau pe cele ale unei terte parti. In acest caz nu vom mai prelucra datele dumneavoastra personale, cu exceptia cazului in care (i) putem dovedi motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor dumneavoastra sau (ii) sau in cazul in care scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta. Daca obiectati la prelucrare, va rugam sa specificati daca doriti, de asemenea, ca datele dumneavoastra personale sa fie sterse, in caz contrar noi doar le vom restrictiona. Puteti obiecta intotdeauna la prelucrarea datelor dumneavoastra personale in scop de ing direct intemeiat pe interesul nostru legitim, oricare ar fi motivul dumneavoastra. Daca ingul s-a bazat pe consimtamantul dumneavoastra, va puteti retrage consimtamantul .

 

(h) Dreptul de a depune o plangere: In cazul in care considerati ca a avut loc a incalcare a reglementarilor aplicabile protectiei datelor personale sau nu sunteti multumit(a) de raspunsul primit, puteti depune o plangere la Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal:

 

Nume:Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

Adresa: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1,

cod postal 010336, Bucuresti, Romania

Telefon: +40.308.059.211, +40.308.059.212

Fax: +40.308.059.602 Email:anspdcp@dataprotection.ro.

 

Va rugam sa retineti:

  • Perioada de timp: Termenul de solutionare este de 30 de zile si poate fi prelungit din cauza unor motive specifice legate de dreptul legal specific sau de complexitatea cererii dumneavoastra. In orice caz, daca aceasta perioada este prelungita, va vom informa in privinta termenului de prelungire si a motivelor care au dus la aceasta prelungire.
  • Restrictionarea accesului: In anumite situatii, s-ar putea sa nu va putem acorda accesul la toate sau o parte a datelor dumneavoastra personale din cauza unor restrictii legale. Daca va refuzam cererea de acces, va vom comunica motivul acestui refuz.
  • Imposibilitatea identificarii: In anumite cazuri, s-ar putea sa nu va putem identifica datele personale din cauza elementelor de identificare pe care ni le furnizati in cerere. In astfel de cazuri, daca nu va putem identifica drept persoana vizata, nu putem da curs cererii dumneavoastra in conformitate cu aceasta sectiune, cu exceptia cazului in care ne oferiti informatii suplimentare care sa ne permita sa va identificam. Va vom informa si va vom da posibilitatea de a ne oferi astfel de detalii suplimentare.

 

Aceste drepturi pot fi exercitate la cererea Participantilor, adresata in scris, la urmatoarele coordonate: Sos. Pipera nr. 43, corp A, etaj 2, sector 2, Bucuresti, email: privacy@asahibeer.ro. Operatorul va raspunde in cadrul termenului prevazut de lege, putand inclusiv sa solicite prezentarea dovezilor cu privire la identitatea solicitantului.

Home
Your submission was sent. Thank you for the registration & good luck!