Info
WhatsApp Image 2024-09-26 at 16.05.50

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI „Call for Catwalk Mavericks – Scouted by adidas” Perioada Campaniei: 23.09.2024-18.10.2024

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

  • Campania „Call for Catwalk Mavericks – Scouted by adidas” este dedicata pasionațilot de modă și street style („Campania”) este organizata de Asociației THE COUNCIL OF FASHION DESIGNERS OF ROMANIA, asociație fără scop patrimonial de naționalitate română, cu sediul social în București, Bd. Ion Mihalache nr. 18 etaj 1, sector 1, având cod de înregistrare fiscală 49680236, înregistrată în Registrul special al Judecătoriei Sector 1 sub nr. 138/14.12.2003, in Registrul național ONG sub nr. 3950/A/2023 (denumit in continuare “Organizatorul”).
  • Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului Oficial al Campaniei (denumit in continuare „Regulamentul Oficial”), care este elaborat in conformitate cu legile aplicabile din Romania.
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament Oficial, prin incheierea unui Act aditional la Regulament care va fi publicat în aceleași medii ca prezentul regulament.

 

SECTIUNEA 2. DREPTUL DE PARTICIPARE

  • La Campania promotionala pot participa:
  • Persoanele care au cel puțin 18 ani la data inscrierii, cu domiciliul/resedinta in Romania și care au un cont pe una dintre următoarele platforme de social media: Instagram, TikTok.
    • Nu este permisa participarea:
  • Angajatilor adidas Romania ai agenției acestuia, Creative Market;
  • Angajatilor Asociației THE COUNCIL OF FASHION DESIGNERS OF ROMANIA, asociație fără scop patrimonial de naționalitate română, cu sediul social în București, Bd. Ion Mihalache nr. 18 etaj 1, sector 1, având cod de înregistrare fiscală 49680236, înregistrată în Registrul special al Judecătoriei Sector 1 sub nr. 138/14.12.2003, in Registrul național ONG sub nr. 3950/A/2023
  • Angajaților BUCHAREST FASHION WEEK SRL, având datele de identificare din preambul cu sediul situat în București, sector 1, Bd. Ion Mihalache nr. 18, ap. 1, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul de ordine J40/5271/2023, având codul unic de înregistrare 47834550
  • Rudelor de gradul intai (copii si parinti) si sotilor/soțiilor persoanelor mentionate mai sus.

 

  • Participanții vor participa la prezenta Campanie luand cunostinta de conditiile mentionate mai sus.

 

SECTIUNEA 3. DURATA SI TERITORIUL CAMPANIEI

  • Campania va incepe la data de 09.2024, ora 00:00:01 si va inceta la data de 18.10.2024, ora 23:59:59, ora Romaniei.

 

SECTIUNEA 4. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

  1. Etapa inscrielor in Campanie prin intermediul site-ului

4.1    Pentru a participa la aceasta etapa a Campaniei, Participantii trebuie sa accepte si sa respecte urmatoarele conditii:

  • trebuie sa aiba drept de participare potrivit prevederilor din Sectiunea 2 de mai sus;
  • trebuie sa se posteze (fotografie sau film) cu cele mai bune outfit-uri de street style pe care le au și cu o atitudine cât mai apropiată de cea a unui model.
  • trebuie să folosească în descriere următoarele hashtaguri (#) în mod cumulativ: #scoutedbyadidas #streetstyletorunway
  • trebuie să dea tag la următoarele conturi: @mbbfw si @adidas.

4.2    Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului si a celorlalte companii implicate in organizarea Campaniei.

4.4    Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie.

Organizatorul poate efectua verificari pe tot parcursul Campaniei.

4.5    Va fi descalificata, ca urmare a efectuarii procedurilor de verificare a inscrierilor, orice inscriere care contine texte, materiale foto/video sau elemente de orice alta natura care:

  • are un continut defaimator, indecent, explicit sexual, obscen, ofensator, sensibil din punct de vedere politic si/sau cultural;
  • are un continut care promoveaza violenta, misoginismul sau face referire la activitati ilegale;
  • are un continut care promoveaza ura, discriminarea pe baza de rasa, religie, sex, origine nationala, dizabilitati fizice sau de varsta;
  • are un continut care incalca drepturile unei terte persoane;
  • contine inscrisuri sau diferite insemne ori are aplicate sigle, marci sau alte insemne care ar putea incalca drepturi de proprietate intelectuala ale unor terti sau sunt luate din diverse surse neautorizate (prezinta sigla unor site-uri sau reprezinta imagini oferite pe piata de diversi producatori sau comercianti, cu titlu de prezentare etc.). Organizatorul se va adresa direct Participantului in cazul unor eventuale astfel de reclamatii din partea tertilor. Organizatorul nu va fi tinut raspunzator in ceea ce priveste asemenea reclamatii din partea tertilor, raspunderea revenind exclusiv Participantului care a inscris in Campanie respectivul continut;
  • prezinta consum de tutun sau alcool, inregistrari efectuate la volan in timpul conducerii sau in alte situatii/comportamente similare periculoase sau iresponsabile;
  • nu are legatura cu natura si scopul Campaniei, asa cum sunt acestea detaliate in cadrul prezentului Regulament.
  1. Anuntarea castigatorilor Campaniei, desemnat prin jurizarea finala, va avea loc in data de 02.10.2024, pe conturile de social media ale Organizatorului.

 

SECTIUNEA 5. DESCRIERE PREMII

5.1    Pentru a castiga premiile oferite in prezenta Campanie promotionala, participantii trebuie sa indeplineasca prevederile si conditiile mentionate la Sectiunea 4 din prezentul Regulament; nerespectarea oricareia dintre acestea (prevederi/conditii) va avea drept consecinta anularea inscrierii.

Premiile si coordonatele acestora nu pot fi modificate, mutate, ajustate sau acordate sub forma de bani.

In cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in Regulamentul Oficial, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului.

5.2    Premiile acordate in cadrul Campaniei constau in:

  1. O sedinta foto profesionala, care va avea lor în data de 03.10.2024, powered by adidas, din care vor ramane cu 2 fototografii de portofoliu, profesioniste, în format digital.
  2. Garantat defilarea pe runway in cel putin un show de la Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week;
  3. Opțional, în cazul în care unul dintre designerii parteneri vor cere expres această participare, participa și la show-urile acestora.

 

SECTIUNEA 6. DESEMNAREA, VALIDAREA CASTIGATORILOR SI ACORDAREA PREMIILOR

  • Desemnarea finalistilor pentru prezentarea din cadrul evenimentului Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week se va face prin jurizare, printr-o comisie alcătuită din:
  • Roxana Voloșeniuc – co-organizator Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week
  • Mădălina Simion – director de casting Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week
  • Codrina Cazacu – Brand Communication & Newsroom Manager adidas România

Jurizarea va avea în vedere numai postările de pe Instagram/Tiktok care au cele trei hashtaguri obligatorii: #scoutedbyadidas #streetstyletorunway precum și cele care au dat tag la următoarele conturi: @mbbfw si @adidas.

Comisia va desemna 10 finalisti si va selecta 10 rezerve.

 

Finalistii si rezervele vor fi desemnati in ordinea punctajului obtinut in urma jurizarii (se ofera un punctaj de la 1-10 de catre fiecare membru al Comisiei), in ordine descrescatoare plecand de la cel mai mare punctaj obtinut in baza criteriilor de mai jos. In cazul in care vor exista doi participanti cu numar egal de puncte, Comisia va delibera intre cei doi participant, desemnand un finalist unic. Fiecare membru de comisie își poate exprima un singur vot pentru fiecare postare în parte.

 

Jurizarea va avea in vedere urmatoarele criterii:

  • Autenticitate si originalitate;
  • Atitudinea cât mai apropiată de cea a unui model profesionist;
  • Ținutele alese și combinația acestora;

Desemnarea finala a castigatorilor Campaniei se va face prin conturile de social media ale Organizatorului.

6.2    Dupa ce toate informatiile privind finalistii potentiali sunt disponibile Organizatorului, se va valida faptul ca acesti finalisti desemnati indeplinesc prevederile si conditiile de la Sectiunea 4 a Regulamentului. Daca un finalist nu indeplineste conditiile sau daca va refuza premiul, atunci comisia va utiliza o rezerva aferenta premiului respectiv si va repeta procedura de validare de mai sus cu rezerva.

6.4    Finalistii potentiali vor fi contactati de Organizator in termen de maxim 3 zile lucratoare de la momentul la care a acesta a fost desemnat potential finalist printr-un mesaj privat pe platforma de social media pe care a folosit cele două hashtaguri și tag la urmtătoarele conturi: @mbbfw si @adidas. Daca, in termen de 2 (doua) zile lucratoare de la data inceperii actiunilor de contactare, Organizatorul nu primește niciun răspuns sau feedback pozitiv de la Participant, Organizatorul are dreptul de a contacta una dintre rezerva.

6.6    Participantului – potential finalist – i se va solicita sa:

  • Să ia legătura telefonică/email cu Organizatorul pentru a primi detaliile necesare participării la sesiunile foto și/sau la show-urile Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week;
  • Declare urmatoarele informatii
  • nume si prenume;
  • data nasterii (se va solicita pentru verificarea varstei minime de participare)

Daca Participantul nu ia legătura cu Organizatorul la telefon sau email in termen de 2 (doua) zile lucratoare de la data inceperii actiunilor de contactare, la datele de contact din mesajul Organizatorului, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.

6.8    Daca un premiu nu se acorda ca urmare a neindeplinirii de catre potentialul finalist a uneia sau a mai multor conditii de validare, Organizatorul va desemna drept finalist, sub rezerva indeplinirii tuturor conditiilor prevazute de prezentul Regulament, pe prima rezerva aferenta acelui premiu. Daca nici acesta nu indeplineste conditiile necesare, se va avea in vedere rezerva aferenta acelui premiu și așa mai departe. Participantii-rezerve vor fi contactati si validati de catre Organizator in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data constatarii neindeplinirii conditiilor prezentului Regulament de catre Participantul extras/desemnat initial finalist.

6.13  Organizatorul nu poate fi facut responsabil pentru cazul in care un Participant nu poate fi contactat din motive dincolo de vointa si puterea de control a Organizatorului.

 

SECTIUNEA 7. TAXE SI IMPOZITE

7.1    Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiile acordate finalistilor si castigatorului in mod direct, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiul, fiind in sarcina exclusiva a finalistilor si castigatorului.

 

SECTIUNEA 8. INCETAREA CAMPANIEI

8.1    Campania va incepe la data de 23.09.2024, ora 00:00:01 si se va incheia la data de 18.10.2024, ora 23:59:59, ora Romaniei, si va inceta inainte de data de 18.10.2024 doar in cazul unui eveniment de forta majora – care poate face imposibila desfasurarea Campaniei sau in cazul in care Organizatorul Campaniei decide acest lucru, dezvaluind incetarea in mod public.

 

SECTIUNEA 9. LITIGII

9.1    Eventualele litigii care apar intre Organizator si participantii la prezenta Campanie vor fi solutionate pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele de judecata romanesti competente.

9.2    Toate litigiile privind proprietatea intelectuala a colectiilor inscrise in Campanie nu vor afecta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei validate in conformitate cu prezentul Regulament Oficial.

 

SECTIUNEA 10. RASPUNDEREA ORGANIZATORULUI

10.1  Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei validate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Organizatorul nu este raspunzator pentru calitatea premiilor si nu acorda garantie privind termenul de utilizare sau functionarea premiilor acordate.

 

SECTIUNEA 11. CONFIDENTIALITATEA DATELOR, PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

11.1  Informatii cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal se vor regasi in Anexa 1, denumita ,,Protectia Datelor’’, la prezentul Regulament, parte integranta din prezentul Regulament.

11.2  Solicitarile/reclamatiile privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal se pot depune conform indicatiilor din Anexa 1 ,,Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal’’.

 

 

 

 

 

ANEXA nr. 1

la Regulamentul Oficial al Campaniei

Call for Catwalk Mavericks – Scouted by adidas

Perioada Campaniei: 23.09.2024 – 18 octombrie 2024

– Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

 

  1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitii

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:

Asociației THE COUNCIL OF FASHION DESIGNERS OF ROMANIA, asociație fără scop patrimonial de naționalitate română, cu sediul social în București, Bd. Ion Mihalache nr. 18 etaj 1, sector 1, având cod de înregistrare fiscală 49680236, înregistrată în Registrul special al Judecătoriei Sector 1 sub nr. 138/14.12.2003, in Registrul național ONG sub nr. 3950/A/2023, denumita in cele ce urmeaza “Operator de date” in contextul acestei informari.

 

Și următorii Împuterniciți:

  • BUCHAREST FASHION WEEK S.R.L. cu sediul situat în București, sector 1, Bd. Ion Mihalache nr. 18, ap. 1, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul de ordine J40/5271/2023, având codul unic de înregistrare 47834550;

Cu privire la orice aspecte legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, Participantii se pot adresa Operatorului de date fie printr-o cerere scrisa, datata, semnata fie la adresa București, sector 1, Bd. Ion Mihalache nr. 18, ap. 1 – in atentia Responsabilului cu Protectia Datelor, fie prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail office@bucharestfashionweek.ro.

 

  1. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

  • Nume si prenume;
  • Adresa de e-mail;
  • Numar de telefon;
  • Imagini foto/video/voce;
  • Contul sau conturile de social media;

in plus, pentru castigatori, in plus fata de datele participantilor:

  • Data nasterii (având în vedere că această Campanie se adresează persoanelor cu vâsta de 18 ani împliniți sau mai mare de 18 ani)

Totodata, in contextul prelucrarii datelor cu caracter personal din cadrul acestei Campanii, se prelucreaza si categoria de date constand in calitatea de castigator (pentru participantii care sunt declarati castigatori) si premiul castigat.

 

  • Scopul prelucrarii

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator inclusiv prin intermediul Imputernicitilor in vederea:

  • organizarii si desfasurarii Campaniei, cuprinzand si publicarea datelor (nume, prenume si premiu) castigatorilor, conform informatiilor incluse in Regulament;
  • desemnarii, contactarii si validarii finalistilor desemnati;
  • atribuirii si expedierii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.
  • comunicarea publică a campaniei și rezultatelor acesteia.

 

  1. Temeiul juridic al prelucrarii
  1. Executarea unui contract, prezentul regulament functioneaza ca un contract intre Organizator si participanti
  2. Interesul legitim al operatorului in legatura cu realizarea de concursuri/ campanii promotionale si pentru apararea drepturilor si intereselor operatorului
  3. Acordul persoanelor vizate pentru inregistrarea convorbirii telefonice și folosirea imaginii (foto / video și/sau voce), in scopuri publicitare.

Datele cu caracter personal ne sunt necesare in vederea participarii la concurs si derularii concursului in ceea ce va priveste ca participant, în conformitate cu prezentul Regulament. Un eventual refuz de a furniza datele cu caracter personal atrage imposibilitatea participarii la concurs, in diverse faze in care poate interveni un astfel de refuz.

 

  1. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite Imputerniciții Operatorului, inclusiv altor imputerniciti care asista operatorul si imputernicitii in servicii de mentenanta si suport IT, autoritatilor publice si publicului (in ceea ce priveste castigatorii).

Tertii carora le sunt transmise sau puse la dispozitie informatiile personale ale Participantilor, in temeiul paragrafului de mai sus, sunt limitati (prin lege si prin contract) cu privire la modul in care pot folosi aceste datele. Operatorul se asigura ca orice terti carora le sunt divulgate voluntar date cu caracter personal sunt supusi obligatiilor de confidentialitate si securitate in acord cu prezenta nota de informare si legislatia aplicabila (pentru evitarea dubiilor, acest lucru nu se poate aplica acolo unde divulgarea nu este decizia voluntara a Operatorului).

Cu exceptia celor detaliate mai sus, Operatorul nu va divulga vreunui tert vreo parte din datele personale prelucrate in legatura cu Campania, fara a anunta persoanele vizate, sau, daca este cazul, fara a obtine in prealabil consimtamantul acestora.

 

  1. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la data finalizarii Campaniei. In cazul in care sunt reclamatii sau sesizari in curs, pentru acestea poate fi necesara prelucrarea datelor cu caracter personal pe o durata ulterioara celor 60 de zile indicate mai sus, pana la solutionarea definitiva a sesizarii/ reclamatiei.

Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor care au valoarea mai mare de 600 lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/ distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare.

 

  • Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:

 

  1. Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate: aveti dreptul de a obtine o confirmare ca se prelucreaza sau nu datele dumneavoastra cu caracter personal, si, in caz afirmativ, aveti acces la tipul de date cu caracter personal si la conditiile prelucrarii lor, prin formularea unei cereri in acest sens catre operator;
  2. Dreptul de a cere rectificarea sau stergerea datelor cu caracter personal: aveti posibilitatea sa solicitati, prin trimiterea unei cereri in acest sens catre operator, rectificarea datelor cu caracter personal care sunt inexacte, suplimentarea datelor cu caracter personale in situatia in care acestea

sunt incomplete sau stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal in situatiile in care (i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare scopului lor initial (si nu exista un nou scop legal pentru prelucrare), (ii) baza legala a prelucrarii o reprezinta consimtamantul persoanei vizate, iar persoana vizata isi retrage consimtamantul, si nu exista niciun alt temei legal pentru prelucrare,

(iii) persoana vizata isi exercita dreptul la opozitie si operatorul nu are motive in favoarea continuarii prelucrarii care prevaleaza, (iv) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal, (v) stergerea este necesara pentru respectarea legislatiei UE sau din Romania, sau (vi) datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale oferite catre copii (daca este cazul), pentru care consimtamantul este guvernat de reguli speciale;

  1. Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii: aveti dreptul sa obtineti restrictionarea prelucrarii in situatiile in care: (i) considerati ca se prelucreaza date cu caracter personal inexacte, pentru o perioada care ii permite operatorului sa verifice exectitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal; (ii) prelucrarea este ilegala, dar nu doriti stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal, solicitand doar restrictionarea utilizarii lor; (iii) in situatia in care operatorul nu mai are nevoie de datele dumneavoastra cu caracter personal pentru prelucrarea lor in scopurile mentionate mai sus, dar dumneavoastra solicitati datele pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta sau (iv) dumneavoastra v-ati opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verifica daca temeiurile legitime ale operatorului prevaleaza asupra drepturilor persoanei vizate;
  2. Dreptul de a va retrage consimtamantul pentru prelucrare, cand prelucrarea este bazata pe consimtamantul dumneavoastra, fara a afecta legalitatea prelucrarii efectuate pana la momentul retragerii consimtamantului;
  3. Dreptul de a va opune cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal din motive legate de situatia dumneavoastra particulara, atunci cand prelucrarea este intemeiata pe un interes legitim si sa va opuneti in orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal in scopuri de marketing direct, inclusiv crearii de profiluri;
  4. Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizata sau o afecteaza in mod similar intr-o masura semnificativa;
  5. Dreptul la portabilitatea datelor, si anume dreptul de a primi datele dumneavoastra cu caracter personal, pe care le-ati furnizat operatorului intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si dreptul de a transmite aceste date catre un alt operator, in situatia in care prelucrarea se face in baza consimtamantului dumneavoastra sau executarea unui contract si este efectuata prin mijloace automate;

 

In legatura cu exercitarea drepturilor legate de prelucrarea datelor cu caracter personal precum si cu privire la orice alte aspecte legate de protectia datelor, participantii se pot adresa printr-o cerere scrisa, datata, semnata la adresa – București, sector 1, Bd. Ion Mihalache nr. 18, ap. 1 sau prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail: office@bucharestfashionweek.ro in atentia Responsabilului cu Protectia Datelor.

 

  1. Dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) si dreptul de a va adresa instantelor de judecata competente.

 

  • Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand minorilor. In situatia in care Operatorul/ Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

 

  1. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

 

  1. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostiintate cu privire la Regulament.

 

  1. Alte prevederi

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului UE nr. 679/ 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Home
Your submission was sent. Thank you for the registration & good luck!