SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
SECTIUNEA 2. DREPTUL DE PARTICIPARE
SECTIUNEA 3. DURATA SI TERITORIUL CAMPANIEI
SECTIUNEA 4. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
4.1 Pentru a participa la aceasta etapa a Campaniei, Participantii trebuie sa accepte si sa respecte urmatoarele conditii:
4.2 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului si a celorlalte companii implicate in organizarea Campaniei.
4.4 Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie.
Organizatorul poate efectua verificari pe tot parcursul Campaniei.
4.5 Va fi descalificata, ca urmare a efectuarii procedurilor de verificare a inscrierilor, orice inscriere care contine texte, materiale foto/video sau elemente de orice alta natura care:
SECTIUNEA 5. DESCRIERE PREMII
5.1 Pentru a castiga premiile oferite in prezenta Campanie promotionala, participantii trebuie sa indeplineasca prevederile si conditiile mentionate la Sectiunea 4 din prezentul Regulament; nerespectarea oricareia dintre acestea (prevederi/conditii) va avea drept consecinta anularea inscrierii.
Premiile si coordonatele acestora nu pot fi modificate, mutate, ajustate sau acordate sub forma de bani.
In cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in Regulamentul Oficial, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului.
5.2 Premiile acordate in cadrul Campaniei constau in:
SECTIUNEA 6. DESEMNAREA, VALIDAREA CASTIGATORILOR SI ACORDAREA PREMIILOR
Jurizarea va avea în vedere numai postările de pe Instagram/Tiktok care au cele trei hashtaguri obligatorii: #scoutedbyadidas #streetstyletorunway precum și cele care au dat tag la următoarele conturi: @mbbfw si @adidas.
Comisia va desemna 10 finalisti si va selecta 10 rezerve.
Finalistii si rezervele vor fi desemnati in ordinea punctajului obtinut in urma jurizarii (se ofera un punctaj de la 1-10 de catre fiecare membru al Comisiei), in ordine descrescatoare plecand de la cel mai mare punctaj obtinut in baza criteriilor de mai jos. In cazul in care vor exista doi participanti cu numar egal de puncte, Comisia va delibera intre cei doi participant, desemnand un finalist unic. Fiecare membru de comisie își poate exprima un singur vot pentru fiecare postare în parte.
Jurizarea va avea in vedere urmatoarele criterii:
Desemnarea finala a castigatorilor Campaniei se va face prin conturile de social media ale Organizatorului.
6.2 Dupa ce toate informatiile privind finalistii potentiali sunt disponibile Organizatorului, se va valida faptul ca acesti finalisti desemnati indeplinesc prevederile si conditiile de la Sectiunea 4 a Regulamentului. Daca un finalist nu indeplineste conditiile sau daca va refuza premiul, atunci comisia va utiliza o rezerva aferenta premiului respectiv si va repeta procedura de validare de mai sus cu rezerva.
6.4 Finalistii potentiali vor fi contactati de Organizator in termen de maxim 3 zile lucratoare de la momentul la care a acesta a fost desemnat potential finalist printr-un mesaj privat pe platforma de social media pe care a folosit cele două hashtaguri și tag la urmtătoarele conturi: @mbbfw si @adidas. Daca, in termen de 2 (doua) zile lucratoare de la data inceperii actiunilor de contactare, Organizatorul nu primește niciun răspuns sau feedback pozitiv de la Participant, Organizatorul are dreptul de a contacta una dintre rezerva.
6.6 Participantului – potential finalist – i se va solicita sa:
Daca Participantul nu ia legătura cu Organizatorul la telefon sau email in termen de 2 (doua) zile lucratoare de la data inceperii actiunilor de contactare, la datele de contact din mesajul Organizatorului, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
6.8 Daca un premiu nu se acorda ca urmare a neindeplinirii de catre potentialul finalist a uneia sau a mai multor conditii de validare, Organizatorul va desemna drept finalist, sub rezerva indeplinirii tuturor conditiilor prevazute de prezentul Regulament, pe prima rezerva aferenta acelui premiu. Daca nici acesta nu indeplineste conditiile necesare, se va avea in vedere rezerva aferenta acelui premiu și așa mai departe. Participantii-rezerve vor fi contactati si validati de catre Organizator in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data constatarii neindeplinirii conditiilor prezentului Regulament de catre Participantul extras/desemnat initial finalist.
6.13 Organizatorul nu poate fi facut responsabil pentru cazul in care un Participant nu poate fi contactat din motive dincolo de vointa si puterea de control a Organizatorului.
SECTIUNEA 7. TAXE SI IMPOZITE
7.1 Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiile acordate finalistilor si castigatorului in mod direct, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiul, fiind in sarcina exclusiva a finalistilor si castigatorului.
SECTIUNEA 8. INCETAREA CAMPANIEI
8.1 Campania va incepe la data de 23.09.2024, ora 00:00:01 si se va incheia la data de 18.10.2024, ora 23:59:59, ora Romaniei, si va inceta inainte de data de 18.10.2024 doar in cazul unui eveniment de forta majora – care poate face imposibila desfasurarea Campaniei sau in cazul in care Organizatorul Campaniei decide acest lucru, dezvaluind incetarea in mod public.
SECTIUNEA 9. LITIGII
9.1 Eventualele litigii care apar intre Organizator si participantii la prezenta Campanie vor fi solutionate pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele de judecata romanesti competente.
9.2 Toate litigiile privind proprietatea intelectuala a colectiilor inscrise in Campanie nu vor afecta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei validate in conformitate cu prezentul Regulament Oficial.
SECTIUNEA 10. RASPUNDEREA ORGANIZATORULUI
10.1 Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei validate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Organizatorul nu este raspunzator pentru calitatea premiilor si nu acorda garantie privind termenul de utilizare sau functionarea premiilor acordate.
SECTIUNEA 11. CONFIDENTIALITATEA DATELOR, PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
11.1 Informatii cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal se vor regasi in Anexa 1, denumita ,,Protectia Datelor’’, la prezentul Regulament, parte integranta din prezentul Regulament.
11.2 Solicitarile/reclamatiile privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal se pot depune conform indicatiilor din Anexa 1 ,,Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal’’.
ANEXA nr. 1
la Regulamentul Oficial al Campaniei
Call for Catwalk Mavericks – Scouted by adidas
Perioada Campaniei: 23.09.2024 – 18 octombrie 2024
– Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:
Asociației THE COUNCIL OF FASHION DESIGNERS OF ROMANIA, asociație fără scop patrimonial de naționalitate română, cu sediul social în București, Bd. Ion Mihalache nr. 18 etaj 1, sector 1, având cod de înregistrare fiscală 49680236, înregistrată în Registrul special al Judecătoriei Sector 1 sub nr. 138/14.12.2003, in Registrul național ONG sub nr. 3950/A/2023, denumita in cele ce urmeaza “Operator de date” in contextul acestei informari.
Și următorii Împuterniciți:
Cu privire la orice aspecte legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, Participantii se pot adresa Operatorului de date fie printr-o cerere scrisa, datata, semnata fie la adresa București, sector 1, Bd. Ion Mihalache nr. 18, ap. 1 – in atentia Responsabilului cu Protectia Datelor, fie prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail office@bucharestfashionweek.ro.
In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
in plus, pentru castigatori, in plus fata de datele participantilor:
Totodata, in contextul prelucrarii datelor cu caracter personal din cadrul acestei Campanii, se prelucreaza si categoria de date constand in calitatea de castigator (pentru participantii care sunt declarati castigatori) si premiul castigat.
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator inclusiv prin intermediul Imputernicitilor in vederea:
Datele cu caracter personal ne sunt necesare in vederea participarii la concurs si derularii concursului in ceea ce va priveste ca participant, în conformitate cu prezentul Regulament. Un eventual refuz de a furniza datele cu caracter personal atrage imposibilitatea participarii la concurs, in diverse faze in care poate interveni un astfel de refuz.
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite Imputerniciții Operatorului, inclusiv altor imputerniciti care asista operatorul si imputernicitii in servicii de mentenanta si suport IT, autoritatilor publice si publicului (in ceea ce priveste castigatorii).
Tertii carora le sunt transmise sau puse la dispozitie informatiile personale ale Participantilor, in temeiul paragrafului de mai sus, sunt limitati (prin lege si prin contract) cu privire la modul in care pot folosi aceste datele. Operatorul se asigura ca orice terti carora le sunt divulgate voluntar date cu caracter personal sunt supusi obligatiilor de confidentialitate si securitate in acord cu prezenta nota de informare si legislatia aplicabila (pentru evitarea dubiilor, acest lucru nu se poate aplica acolo unde divulgarea nu este decizia voluntara a Operatorului).
Cu exceptia celor detaliate mai sus, Operatorul nu va divulga vreunui tert vreo parte din datele personale prelucrate in legatura cu Campania, fara a anunta persoanele vizate, sau, daca este cazul, fara a obtine in prealabil consimtamantul acestora.
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la data finalizarii Campaniei. In cazul in care sunt reclamatii sau sesizari in curs, pentru acestea poate fi necesara prelucrarea datelor cu caracter personal pe o durata ulterioara celor 60 de zile indicate mai sus, pana la solutionarea definitiva a sesizarii/ reclamatiei.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor care au valoarea mai mare de 600 lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/ distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare.
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:
sunt incomplete sau stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal in situatiile in care (i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare scopului lor initial (si nu exista un nou scop legal pentru prelucrare), (ii) baza legala a prelucrarii o reprezinta consimtamantul persoanei vizate, iar persoana vizata isi retrage consimtamantul, si nu exista niciun alt temei legal pentru prelucrare,
(iii) persoana vizata isi exercita dreptul la opozitie si operatorul nu are motive in favoarea continuarii prelucrarii care prevaleaza, (iv) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal, (v) stergerea este necesara pentru respectarea legislatiei UE sau din Romania, sau (vi) datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale oferite catre copii (daca este cazul), pentru care consimtamantul este guvernat de reguli speciale;
In legatura cu exercitarea drepturilor legate de prelucrarea datelor cu caracter personal precum si cu privire la orice alte aspecte legate de protectia datelor, participantii se pot adresa printr-o cerere scrisa, datata, semnata la adresa – București, sector 1, Bd. Ion Mihalache nr. 18, ap. 1 sau prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail: office@bucharestfashionweek.ro in atentia Responsabilului cu Protectia Datelor.
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand minorilor. In situatia in care Operatorul/ Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostiintate cu privire la Regulament.
Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului UE nr. 679/ 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
© 2024 Mercedes-Benz
Bucharest Fashion Week
Made by bogdn.com